Wednesday 13 November 2013

Saat Menunggu Hari Berjimba.

Setelah tamat final exam semua orang berlumba-untuk pulang ke kampung masing-masing tetapi tidak bagi aku dan budak bilik. Kami masih disini untuk menunggu hari dimana kami akan berjimba bersama-sama, menghabiskan masa bersama-sama sebelum semua pulang ke kampung masing-masing. Nak tahu kami akan pergi kemana???jeng..jeng..jeng...Kami akan bermalam selama 3hari 2malam di gambang..yeahhhh...Kami akan bertolak pada hari sabtu..and sementara menunggu hari sabtu..kami akan melepak sahaja disini..


Ayu dah balik awal dulu sebab ma suruh dia balik dulu so cuma ada aku, kak syimma and adda sahaja..Tetapi sekarang cuma ada aku dengan kak syimma sahaja sebab adda spent time dengan edin di cherating selama 2 hari...wahhh..bestnya dapat spent time bersama orang tersayang. Aku pun nak cari boyfriend kat sini lah..hehehehe.Belum tiba masanya untuk aku memikirkan semua perkara 2,buat kata orang andai tiba masanya,jodoh kita akan datang sendiri.  Aku hanya mampu berdoa agar jodoh aku adalah yang terbaik untuk aku. Aku terima apa sahaja yang telah ditentukan untuk aku kerana aku tahu hanya ALLAH sahaja yang tahu ape yang terbaik untuk hambanya. Aku tidak memikirkan tentang cinta lagi kerana aku tahu sejauh mana pun aku sayang seseorang itu belum tentu dia akan menjadi imamku kelak. Aku hanya jalani hidup aku seperti orang lain tanpa emmikirkan tentang cinta bak kata kak syimma berkawanlah dengan semua orang kerana sampai satu masa nanti kita akan membuat pilihan yang terbaik diantara yang terbaik.Aku ikut kata-kata kak syimma..and aku akan terus menanti jodoh aku. Siapa,Dimana dan Bila hanya ALLAH sahaja yang mengetahuinya. Okeylah sampai sini sahaja cerita aku hari ini..bye..

No comments:

Post a Comment