Sunday 22 September 2013

Saat gentir

salam semua dan selamat tengahari.Hari nie adalah hari yang sangat sedih dalam hidup aku.kawan yang pling rapat dengan aku selama nie telah berubah.aku tidak tahu dimana silap aku atau ape kesalahan diri aku pada dirinya.Bila aku bertanya dan sms dia..xberbalas.Ketika kami berborak ramai2 sementara menunggu class mula..dia x byk cakap dengan aku..tidak seperti selalu.Dia banyak sangat bercakap..selalu dia akan ada je cerita atau gosip yang akn dia kongsi dengan aku.Bila aku bertanya dia kan senyap..and cakap tidak ada ape2 masalah tetapi hati aku kuat mengatakan bahawa ada masalah.Aku berharap dia akan bercerita dengan aku seperti dahulu..Aku nak dia jadi diri dia yang lama.bukan diri dia yang sekrang.mungkin aku bukan kawan yang baik untuk dia seperti kawan2 dia yang lain tetapi aku selalu cuba untuk menjadi kwan yang baik untuk dia..Aku sedar diri aku tidak lah cntik..tidak pandai sepeti dia...tetapi aku ikhlas berkawan denagn dia tanpa sebab.Aku terima diri dia seadanya and aku berharap jugak dia terima diri aku seadanya.
Ibarat kami berdua

No comments:

Post a Comment